Tuesday, December 5, 2006

leş baarın ablaları neredeler?

yemek olayını başarıyla atlattım sanırım.. en azından herkes doyduysada benim moralim bozuldu. insanlar yemek yemekten çok benimle ilgilenmek zorunda kaldılar. son dönemde insanların hal ve hareketlerini terbiyesizlik sınırları içinde incelemek huyum oldu k ben en büyük terbiyesiz ve düşüncesiz insan olarak.. çık çık bu yapılmaz ama ne kadar ayıp diyip duruyorum... anneanemden kalma inci kolyemi yere fırtlatan bir öküz veya beni tacizciymişim gibi taciz eden canım geceklübünün CANIM bodyguard bozuntusu vs vs. şu gördüğüm son muamelelerden sonra. kendimi leş ve ititlip kakılmış hissediyorum.. hayatım darmadağın zaten.
artık kendime yarattığım okul tatilimin bitmesi lazım. yok sa sınıfta kalacağım "bahara hergün tatil " yüzünden. odamı da toplamam lazım. bütünn haftasonu ne giyilecek merasimimizden sonra aldığı hal içler acısı günlerdir kanepede uyuyorum.. bunları bu gün yapmalı gidip yün almalı yeniden spor yapmaya başlamalı kafayı artık internetten bedeni alkolden arındırmalı. hayat olmaktan çıktı benimki. beni sallayıp kendime getiren ablalarım kaçışırsa dünyanın 4 bir yanına olacağı budur: ) bakınız iyice başı boş kaldım. leş oldum.. utanın utanınn.. özledim sizi çok.. dönün artık noolurrrr

4 comments:

cherry blossom girl said...

Göreceksin yılbaşında yağacak kar pırıltılarından gözlerini alamadığın zaman, üzerindeki zehirli sarmaşıkları birer birer ayıklamak için yanında olacağım, belkide sen, ben gelene kadar kendini inci kolyenin dağılan tanelerini dizerek toparlamalısın, ancak o zaman ne kadar degerli olduğunu anlarsın baharım...

a girl with a snowflake. said...

nasılda bilir kendini bak giden ablalardan biri... inci kolye toplanır mı bilmem ama ben toplanırım her zmnki gibi.. yada kolye arası kayboluş mu yaşadığım. bende boncuktumda kayıp gittim mi orda bi yerlere anlayamadımki. hadi yılbaşı olsun sende kartanesi ol.

deryik said...

pıst bap bu yazının son paragrafını ben yazmışım haberimiz yok :)tatil bitmeli, oda toplanmalı,ve en çok da "kafayı internetten bedeni alkolden arındırmalı".

o inci kolyeye dokunan ellerde sigara söndürüveririz icabında... takılma sen. mucukum. bak bünyem yine alkollü ve çakırkeyif, bilirsin sen.

her şey bi yana, sen ehlikeyifsin. dokunmasınlar bapıma. kar tanelerine gelince... sen hiçbirine benzemeyensin.

a girl with a snowflake. said...

oooww acaıp arak yapııp yakalanılmıs:P bırakalım su alkoluu
yada bırakmayalım da. aman ne bılııım. so broken ama