Thursday, January 18, 2007



bu teomanın rüyalar oteli şarkısı. sanki üzerimde siyah bi elbise war elimde bir kadeh kırmızı.. odamda tek başıma dans ediyorum... sonra sevdiğim arıyo, yüzünü çizebiliyim bi daha kağıda diye . sesi nasıldı unuttum ya sanki hatırlayayım diye .. bir daha unutmiyim için. izin vermicek. Bir daha asla izin vermicek aklımdan bir saniyeliğine bile çıkmaya. dayanamıyacakmış buna.. teomanın depresif sesi.. odamda hala dansediyorum.. nasılda güzel o kırmızılık onu hatırlayınca. cıldırıcak gıbı oluyorum bazen onsuzluktan. sussam anlatmasam hep şarap içsemde bir yerlerimde o hissi onun...

yıllar öncemiydi sahiden. yada bir kaç ay mı oldu. Ne zamandı bana bunları yaşatması, da ben başa sar gene hatırla .. ne güzel bi adamdı. farkındamıydıda ondan mı utanırdı bu kadar sen benden bile güzelsin dediğimde.. işte yine teoman gibi yanında çirkin kalırdım ben. dokunmak ona. onu harcamak gibi olurdu.. hayır efendiiim yakışıklı değilsin sen...SEN GÜZELSİN. Resimsin sen. matisse renklisin... herseyde olmandan nasıl nefret edıyorum artık.. bır oyun oynardık... bırbırımızın yuzune dkunur gozlerımız kapalıyken.. neresı oldugunu bılmeye calısırdık. hala parmak uclarımda. ensen burnun. dudagının kıwrımı..aylar sonra.

ne anladım sonunda pekı... benım karsımdakı boyle guzel olunca ben ızlemekten hıc duymamısım ki onu....oysa onca zaman bana neler demıs... gıderım demıs, aldatırım demıs. ben guzel herseyı ısterım de demıs. bense benım guzelım tek dıye ızlemısımde durmusum.. evet aylar sonra teoman hatırlattı bana. yazmalıydım anlatmalıydım... bende gıttım o ruyalar otelıne! bende gıttım bır daha baskasının benı asla goturemıyecegı o yere... guzeldi. gitmedim diyene uzulurum...

2 comments:

cherry blossom girl said...

sen diken diken sozleri olan hızlı ritmiyle can yakan bi sarkı gibi ayaktasın hala gozumde canlandırdıgın siyahlar icindeki elbisenle...icinin yanması dudaklarından belliyken sanki "chilli sos" la opusmus gibi matisse renkleri benzetmesi boyle bir tabloya yakısırdı.. hatta kutlamalısın :)

bu sahilde said...

ayrıca siten bıcır bıcır renkli , ve gözümüzü alıyor. Okuyamıyoruz.